MAP Havířov

Spolupráce

Implementace Dlouhodobého záměru MSK

Cílem Výzvy č. 02_23018 Akční plánování v území – IDZ je podpora implementace aktivit a opatření naplánovaných v dlouhodobých záměrech vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy v krajích a krajských akčních plánech rozvoje vzdělávání a dále metodická podpora v oblasti prevence sociálního vyloučení ve vzdělávání realizátorům místních akčních plánů rozvoje vzdělávání, na jejichž území se nachází obec zapojená do Koordinovaného přístupu k sociálnímu vyloučení 2021+ a intenzivní podpora v oblasti sociálního začleňování ve vzdělávání ve vybraných obcích se sociálně vyloučenými lokalitami.

IPs Kurikulum

Hlavním cílem projektu IPs Podpora kurikulární práce škol je podpora škol v modernizaci vzdělávání. Školství se transformuje a směřuje od memorování faktů ke kompetenčně pojatému vzdělávání tak, aby si děti do budoucna uměly poradit v rychle se měnícím světě. A to nejen v profesním, ale také v osobním životě. Učitele, učitelky i ředitele a ředitelky má projekt podporovat například v týmové spolupráci, vzájemném učení a kolegiální podpoře.

Střední článek

Střední článek podpory je tu primárně pro ředitele škol a zřizovatele. Jeho hlavním cílem je přispívat ke zvyšování kvality vzdělávání prostřednictvím komplexního systému podpory škol v manažerské a nepedagogické práci. Jedná se o systematický nástroj pomoci školám v manažerských a nepedagogických záležitostech, zakotvený ve Strategii 2030+ a organizovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy České republiky (MŠMT).

SYPO

Projekt Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů reaguje na současný stav, kdy v českém školství chybí ucelený systém profesní podpory učitelů a ředitelů. Další vzdělávání obou cílových skupin je až na výjimky nesystematické, chybí koncepční podpora pro různé fáze profesní dráhy. SYPO připravuje novou koncepci, která komplexně podpoří odborný růst s důrazem na kvalitu.

Všechny webináře se zveřejňují v časovém odstupu pro širokou veřejnost nebo pro opakované zhlédnutí také na YouTube.

Přejít nahoru